Строки повернення і обміну. Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Умови повернення для товарів належної якості.

Повернення та обмін товарів належної якості здійснюється протягом 14 днів з дня підтвердження замовлення за рахунок покупця, згідно Закону «Про захист прав споживачів».

У разі отримання товару належної якості Клієнт може здійснити повернення товару зв'язавшись з менеджером по контактному номеру телефону (097)866 38 51 та повідомити про бажання повернення через невідповідність очікуванням.

Товар для повернення повинен бути належної якості, а саме:

- відсутність слідів використання споживачем: подряпин, відколів, потертостей, плям тощо,
- збережена та не пошкоджена товарна упаковка,
- збережені всі ярлики та заводське маркування,
- збережені споживчі якості товару,
- повна комплектація,
- відсутні будь-які механічні пошкодження,
- відсутні сліди користування.

Повернення відбувається службою доставки "Нова Пошта" за тарифами транспортної компанії за рахунок покупця, або безкоштовно в нашій торговій
точці за адресою: 18028, м. Черкаси, вул. Самійла Кішки, 202, оф. 45

Повернення коштів відбувається за домовленістю між Клієнтом та Продавцем у три способи:
-переведення коштів на банківську карту після отримання та перевірки відправлення протягом 24 годин з моменту отримання поверненного товару,
-повернення коштів через післяплату "Нова Пошта",
-готівкою в нашій торговій точці при поверненню та огляду поверненного товару.
Telegram Viber
Contact Button